EllyyPellyy

Direktlänk till inlägg 19 februari 2015

Homo/Bi/Hetero

Av Elly Mkrtchian - 19 februari 2015 10:27

Varför tycker inte alla att det är okej att vara kär i olika kön? Varför kan man inte älska den man vill? Varför kan man inte bli accepterad för den man är? 


Homosexuell = kille + kille / tjej + tjej

Bisexuell = kille + kille / tjej + tjej / kille + tjej

Heterosexuell = kille + tjej 


Vissa homosexuella utnyttjar sin läggning, t.ex ifall nån är taskig och snackar skit så säger den homosexuella "amen du snackar skit om mig bara för att jag är bög/lebb". Jag tycker inte att det är rätt. Många människor hatar inte homosexuella utan är bara rädda för att den som är homo ska bli kär i en. Det är en jobbig känsla.

Jag är bisexuell och innan jag vart tsm med min pojkvän hade jag starka känslor för min kompis. Hon var osäker på sin läggning men hon fortsatte ändå att kyssa mig och jag TROR att båda ville ha mer än bara massa kyssar. Men efter nån vecka så kom hon till mig och sa: Asså Elly, kan vi inte bara vara vänner? 

Så ja.. jag vet hur det känns att vara kär i en fel person. 

Varför får man inte vara kär i vilket kön som helst? Man kanske gillar att bli rövknullad, eller slickad liksom. Det borde väl förfan inte vara andras problem. 

Många kan tro att det är onormalt att gilla samma kön som ens själv, men vafan är det onormalt att skita oxå? Eller att ha downs sydrom? Ni som tycker att Homo eller Bi inte borde finnas, ni vågar bara inte se i den riktiga världen där alla är på sitt sätt, där alla är olika. 

 

 
 
Torsdagstjejen

Torsdagstjejen

19 februari 2015 16:37

Håller med, det är väl PERSONLIGHETEN som är det viktigaste. Oavsett läggning kan det ju bli jobbigt om "fel" person blir kär i en eller om man själv blir det..

http://torsdagsbloggen.bloggplatsen.se

Elly Mkrtchian

19 februari 2015 17:11

Helt rätt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elly Mkrtchian - 18 februari 2015 21:19


Jag orkar ärligt talat inte längre. Allt är så jävla jobbigt just nu.  Jag har ätstörningar, depression, jobbig familj, lessnat på skolan och jag har ingen ork i min kropp att ens vakta på morgonen och fara till skolan. Jag ser stjärnor flera gånge...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards